Business Hi-Tech

Pasat, Sharp: Piaţa de televizoare va ajunge la cel puţin 900.000 de unităţi anul acesta

Bogdan Pasat: S-au strâns perioade de frustrări în care consumatorii nu au cumpărat nimic, dar nevoile s-au accentuat şi ei au început să îşi înlocuiască produsele.

Bogdan Pasat: S-au strâns perioade de frustrări în care consumatorii nu au cumpărat nimic, dar nevoile s-au accentuat şi ei au început să îşi înlocuiască produsele.

Autor: Ioana Nita

07.10.2014, 20:00 272

Anul acesta se vor vinde în România în total circa 900.000 de televizoare, cu peste 20% mai multe decât în 2013, iar piaţa de profil ar putea ajunge chiar la un million de unităţi livrate dacă în perioada promoţiilor de Black Friday - evenimentul de cumpărături importat din SUA în care retailerii oferă reduceri pentru produsele comercializate, în special produse electronice -, se vor înregistra vânzări record, potrivit lui Bogdan Pasat, manager de marketing şi vânzări al Sharp România şi Bulgaria.

În 2013, piaţa de televizoare s-a situat la circa 730.000 de unităţi, valoarea vânzărilor fiind de circa 250 de milioane de euro, coform datelor companiei de cercetare de piaţă GfK.

„Anul acesta, dacă se menţine ritmul actual al vânzărilor, sigur piaţa de tele­vizoare va trece de 900.000 de unităţi. Dar, în funcţie de ce se întâmplă în campania de Black Friday, s-ar putea ca piaţa să ajungă şi la un milion de unităţi“, a declarat pentru ZF Pasat, adăugând că evenimentul de shopping Black Friday a ajuns să fie mai important decât Crăciunul – în luna noiembrie sunt deja vânzări mai mari decât în luna decembrie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO