Business Hi-Tech

Packeta România: Observăm deja o efervescenţă în volumele livărilor cross-border

Packeta România: Observăm deja o efervescenţă în...

Autor: Alexandra Cepăreanu

14.11.2023, 16:20 131

Magazinele online româneşti care intră, anul acesta, în campania de Black Friday internaţional – care va avea loc pe 24 noiembrie în mai multe ţări din regiune, precum Cehia, Germania, Polonia şi Ungaria şi în ţările baltice (Letonia, Lituania, Estonia) - îşi pot tripla volumele de comenzi livrate cross-border, potrivit reprezentanţilor Packeta România, platformă de livrări.

„Black Friday este un eveniment de cumpărături mult aşteptat, a cărui importanţă creşte de la an la an, simultan cu apetitul cumpărătorilor de a accesa produse din magazine din afară. Observăm deja o efervescenţă în volumele livărilor cross-border, care va ajunge la punctul maxim în zilele post Black Friday internaţional, fapt ce confirmă că o pondere importantă a achiziţiilor făcute de cumpărătorii transfrontalieri de-a lungul unui an are loc în această perioadă de reduceri”, a spus Alexandr Jeleascov, managing director, Packeta România. Practic, prin intrarea pe piaţa globală, comercianţii online câştigă acces la o audienţă mult mai extinsă şi pot profita de creşterea semnificativă a vânzărilor în fiecare ţară în care îşi extind activitatea. „Oportunităţile pentru comerţul electronic transfrontalier sunt foarte mari de la an la an, însă extinderea magazinelor în afară nu este lipsită de provocări. Înţelegerea pieţei din perspectiva obiceiurilor de cumpărare este punctul de pornire pentru magazinele care au în vedere vânzarea în afară”, a adăugat Alexandr Jeleascov.

Packeta România este o platformă digitală globală pentru comerţul online, membră a grupului ceh Packeta Group, prezentă pe piaţa din România încă din 2017. În anul 2022, grupul Packeta a transportat mai mult de 90 de milioane de colete şi colaborează, în prezent, cu peste 46.000 de magazine online şi selleri. Magazinele online îşi pot expedia coletele nu numai la nivel naţional, ci şi la nivel internaţional, în toate cele 27 de ţări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, SUA, Elveţia, Liechtenstein, Emiratele Arabe Unite, Israel şi Turcia, potrivit reprezentanţilor companiei.

 


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO