Business Hi-Tech

Nokia şi BlackBerry se bat pe clienţii corporate. Miza este locul 3 pe piaţa smartphone-urilor

Nokia şi BlackBerry se bat pe clienţii corporate. Miza este locul 3 pe piaţa smartphone-urilor

Autor: Vlad Popescu

28.02.2013, 00:00 1110

Fostul lider al pieţei telefoanelor mobile Nokia şi-a schimbat priorităţile, nereuşind să ajungă din urmă Samsung şi Apple pe piaţa smartphone-urilor şi "a pus tunurile" pe un alt producător aflat în dificultate, compania canadiană BlackBerry, potrivit unei analize a Bloomberg. Grupul finlandez Nokia pariază că parteneriatul cu Microsoft, cel mai mare producător de software şi operator de servicii destinate companiilor, va ajuta smartphone-urile echipate cu Windows Phone să acapareze piaţa corporate, care preferă în mod tradiţional terminalele BlackBerry. Lupta pentru locul al treilea pe piaţa smartphone-urilor ar putea depinde în mare măsură de rezultatul duelului de pe segmentul telefoanelor şi serviciilor destinate companiilor. Compania finlandeză a vândut în ultimele trei luni ale anului trecut 4,4 milioane de smartphone-uri Lumia, cu Windows Phone, în timp ce volumul vânzărilor BlackBerry a totalizat 7,4 milioane de unităţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO