Business Hi-Tech

"Ne-au crescut afacerile cu peste 70% de cand s-au introdus curse low-cost pe ruta Iaşi - Bucureşti"

Georgiana Dragomir, Managing Direc­tor în cadrul Grapefruit

Georgiana Dragomir, Managing Direc­tor în cadrul Grapefruit

Autor: Adelina Mihai

17.03.2017, 00:07 4746

Afacerile Grapefruit, o agenţie de consultanţă digitală şi user ex­pe­rience fondată în urmă cu 18 ani în Iaşi, au crescut cu 71% anul tre­cut ca ur­mare a creşterii numărului de zbo­ruri pe ruta Iaşi-Bucureşti şi a intro­du­cerii de curse low-cost pe această rută.

"Creşterea foarte mare a cifrei de afaceri de anul trecut faţă de anul 2015 se datorează faptului că am mers foarte mult la Bucureşti, pen­tru că biletele de avion sunt mult mai ieftine. Am fost mai aproape de cli­enţi şi de nevoile lor, astfel că am ajuns la o cifră de afaceri de 650.000 de euro anul trecut faţă de 380.000 de euro în 2015", a explicat Georgiana Dragomir, Managing Direc­tor în cadrul Grapefruit.

Anul trecut, numărul total al curse­lor zilnice directe spre Otopeni de pe Aeroportul Iaşi a ajuns la opt, iar trei dintre aceste curse zilnice sunt ale operatorului aerian low-cost Blue Air.

"Pentru anul acesta, ne-am propus ca ţintă o cifră de afaceri de 800.000 de euro şi o marjă de profit de 20%".

Agenţia Grapefruit a fost înfiin­ţa­tă în 1999 de către trei absolvenţi de medicină - Marius Ursache, Laurian Grindoc şi Ştefan Liuţe - la Iaşi, iar compania are 25 de angajaţi (23 la Iaşi şi 2 în Bucureşti).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO