Business Hi-Tech

Media Galaxy vrea notorietate din programul Euro 200

06.07.2007, 18:20 161

Media Galaxy urmareste cresterea notorietatii brandurilor proprii de PC-uri, Davio si Myria, prin asocierea cu programul national Euro 200, prin care Ministerul Educatiei va acorda elevilor si studentilor din familii defavorizate peste 38.000 de cupoane in valoare de 200 de euro fiecare pentru achizitia de PC-uri.
"Nu ne intereseaza profitul, ci urmarim cresterea notorietatii marcilor proprii pe piata din Romania, avand in vedere, mai ales faptul ca 80% din calculatoarele vandute in magazinele noastre sunt branduri proprii", a declarat Adrian Urda, director de operatiuni al Altex, companie care detine lantul de magazine Media Galaxy.
Pentru a putea beneficia de pe urma acestui proiect, elevii si studentii trebuie sa faca parte dintr-o familie ale carei venituri pe membru de familie nu depasesc 150 de lei pe luna.
Astfel, orice sistem IT, format din calculator si monitor, poate fi achizitionat din magazinele Media Galaxy pe baza cuponului de 200 de euro, diferenta de pret putand fi platita atat cash, cat si in rate prin sistemul Credex.
Totodata, Media Galaxy, a lansat un sistem PC Davio, la un pret de 200 de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO