Magazinul online Mamaboutique.ro, specializat în comercializarea de produse vestimentare pentru femeile însărcinate, a înregistrat în 2018 vânzări în creştere, valoarea medie a unei comenzi ajungând la 450 lei, cu 18% mai mult faţă de 2017. Cifra de afaceri a înregistrat însă o creştere anuală mai mare, de 20%, situându-se astfel la 130.000 euro.
„Cifra de afaceri a crescut cu aproximativ 20% faţă de anul precedent atingând 130.000 euro. Creşterea s-a datorat diversificării gamei de produse şi lansării concept store-ului din Bucureşti. Odată cu deschiderea concept store-ului de 130 mp anul trecut, în iulie, am lansat şi patru game noi de produse. Rochiile de ocazie pentru gravide sunt noile vedete ale magazinului, (…) partenerii noştri fiind şi furnizori ai Casei Regale din Marea Britanie“, a declarat pentru ZF Claudia Ştirbei, fondatoarea Mamaboutique.ro. Ea a înfiinţat magazinul online în 2009, acesta fiind administrat de compania Wow Mom SRL, în care este acţionar alături de soţul ei - George Ştirbei.