Business Hi-Tech

LG încearcă să ţină pasul cu Samsung şi lansează un smartphone cu ecran curbat

LG G Flex

LG G Flex

Autor: Mădălina M.

28.10.2013, 12:58 323

Producătorul sud-coreean de echipamente electronice LG a anunţat luni lansarea unui smartphone curbat în încercarea de a prinde din urmă pe conaţionalii de la Samsung, scrie Reuters.

Ecranele curbate şi flexibile reprezintă noul câmp de luptă al producătorilor de telefonie mobilă, şi ar putea fi factorul care ar putea transforma piaţa smartphone-urilor.

Smartphone-urile curbate asigură o prindere mai confortabilă decât modelele cu ecran plat si oferă o experienţă mai captivantă de vizionare a filmelor, însă nu includ caracteristici fundamentale de pe modelele plate. Acest lucru ar putea întârzia adoptarea lor de către consumatori, potrivit analiştilor. De asemenea, costurile de producţie sunt relativ mari.

Atât Samsung, cât şi LG produc telefoane curbate, disponibile doar pe piaţa din Coreea de Sud. Companiile doresc să vadă în ce măsură sunt consumatorii receptivi la acest tip de smartphone. 

Samsung a lansat luna aceasta o nouă variantă a modelului popular Galaxy Note, primul smartphone din lume cu un display uşor curbat.

Modelul G Flex, lansat luni de LG Electronics, are un display de 6 inci (15.24 cm) curbat pe verticală. Compania a anunţat că telefonul va fi disponibil în Coreea de Sud începand cu luna următoare.

Schimbarea formei bateriei, precum şi a plăcii de bază şi a altor componente rămâne în continuare o provocare în realizarea dispozitivelor flexibile.

LG reprezintă una dintre micile companii care se luptă cu giganţii Samsung şi Apple Inc, liderii pe piata smartphone-urilor, care îşI adjudecă mare parte a profiturilor din industrie.

LG a raportat săptămâna trecută o pierdere operaţională de 75 de milioane de dolari în al treilea trimestru, cauzată de costurile de marketing pentru lansarea unui smartphone în august.

Compania plănuieşte să crească investiţiile în marketing în acest trimestru,  pentru a spori notorietatea brandului în piata high-end şi speră, de asemenea, să crească vânzarile în segmentele mid şi low-end.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO