Business Hi-Tech

Irina Pencea, general manager la eMAG România: Unu din trei oameni aşteaptă tot anul campania de Black Friday pentru a-şi cumpăra produse la oferte

Irina Pencea, general manager la eMAG România: Unu din...

Autor: Alexandra Cepăreanu

10.11.2023, 00:07 102

Românii aşteaptă cu interes cam­pania de Black Friday (BF) pentru a-şi putea achiziţiona diverse pro­duse la oferte, a spus Irina Pencea, general manager în cadrul eMAG România, cel mai mare retailer online din România, care are pre­zenţă puter­nică şi în Bulgaria şi Ungaria.

„Unu din trei oameni aşteaptă un an să-şi cumpere un produs de Black Friday, deci aşteaptă foarte mult reducerile din acest moment din an. De altfel, studiile arată că unu din doi români care sunt interesaţi de ofertele de BF stau şi pândesc startul campaniei. Noi avem un trafic intens la intrarea în Black Friday, de asta suntem atenţi la toată partea de infrastructură, la tehnologia în care investim tot anul ca să facem faţă unui Black Friday mai mare în anul următor”, a explicat Irina Pencea în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Anul acesta, eMAG a pregătit împreună cu peste 10.000 de selleri din cadrul marketplace eMAG România 3 milioane de oferte, din care peste 2 milioane poartă eticheta cu „cel mai bun preţ din acest an“.

 Compania estimează vânzări de 680 milioane de lei în ziua de Black Friday – vineri, 10 noiembrie.

„Anul trecut am avut vânzări de 644 mil. lei de Black Friday, iar anul acesta estimăm că vom atinge 680 mil. lei. În câţiva ani vom atingem un milliard de lei vânzări în campania de BF.”

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO