Business Hi-Tech

Intel caută oameni pentru lansarea serviciilor TV

Foto: AFP

Foto: AFP

Autor: Andreea Anghel

20.03.2013, 00:00 1571

Divizia media a companiei americane Intel a ieşit la vânătoare de oameni pe piaţă pentru a-şi completa poziţiile libere la departamentul care gestionează lansarea în acest an de către companie a unui serviciu de televiziune prin internet, relatează Reuters, care subliniază că acest val de recrutări arată cât de serioase sunt intenţiile companiei în această privinţă. Compania va adăuga 60 de specialişti echipei care acum este formată din 300 de persoane. Jon Carvill, purtătorul de cuvânt al companiei, a spus că în următoarele 6 luni echipa ar putea număra 400 de persoane, o evoluţie surprinzătoare comparativ cu dimensiunea de anul trecut a diviziei, care era compusă din mai puţin de 100 de oameni. Intel Media, divizie condusă de fostul director BBC Erik Huggers caută ingineri cu experienţă în cloud computing, proiectare de interfeţe şi securitate. Intel plănuieşte să comercializeze la sfârşitul acestui an un echipament prin care să ofere programe cu transmisiune live şi programe la cerere. Intel va concura pe acest nou segment cu nume mari precum Apple, Amazon şi Google. Analiştii nu sunt însă convinşi că Intel, cel mai mare producător de microprocesoare din lume, va convinge furnizorii de conţinut media că produsele sale sunt suficient de atractive pentru a deveni viabile, scrie Reuters.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO