Criza sanitară şi măsurile de distanţare socială au mutat aproape toate interacţiunile în mediul online, iar antreprenorii au căutat diverse căi pentru a-şi susţine activitatea prin diferitele platforme, precum Zoom sau Google Meet, care pot asigura o bună conexiune între ei şi publicul pe care îl vizează.
Astfel, în contextul creat de pandemie, a luat naştere platforma Peter Piper, care organizează cursuri de dicţie în limba engleză pentru adulţi, angajaţi (mediul corporate) sau copii. Platforma a fost dezvoltată anul acesta, printr-o investiţie de 3.000 euro, de Mihai Crăciun, cu experienţă în TV, radio şi trainer de dicţie în limba română. „Site-ul a fost finalizat în cinci luni. Am lucrat cu un programator pentru dezvoltarea site-ului, cu o agenţie pentru identitatea vizuală, iar pe partea de copywriting cu un freelancer, cu care colaborez şi în prezent“, a spus pentru ZF Mihai Crăciun, fondator şi trainer al Peter Piper.