eMAG, cel mai mare retailer online de pe piaţa locală, are în plan să ajungă la finalul acestui an la peste 7.000 de firme care să-şi comercializeze produsele prin intermediul platformei de tip marketplace.
„În prezent avem mai mult de 4.000 de vânzători. Am terminat anul 2016 cu peste 2.300 de vânzători. Până la final de an continuă implementarea programului de creştere accelerată lansat în ianuarie 2017 şi dorim să ajungem la 7.000 de vânzători pe eMAG Marketplace“, a declarat pentru ZF Florin Filote, directorul diviziei care se ocupă de platforma marketplace în cadrul eMAG.
Anul trecut , numărul de magazine partenere eMAG s-a dublat la peste 2.000, vânzările generate de acestea reprezentând 19% din totalul comenzilor făcute pe site.
„Anul acesta estimăm că vom genera vânzări de peste 800 de milioane de lei pentru comercianţii din marketplace. Astfel, estimăm că vânzările din platformă ar putea ajunge la circa 29% din vânzările totale generate de eMAG“, a precizat el.
Compania Dante International, care administrează magazinul online eMAG, a înregistrat anul trecut o creştere de 45,4% a cifrei de afaceri, până la 2,472 miliarde de lei (550,6 de milioane de euro).