Business Hi-Tech

Guvernul american, umar la umar cu Microsoft, AOL si Yahoo!

25.11.2002, 00:00 15

Paginile web ale guvernului american se numara printre destinatiile favorite ale utilizatorilor americani de Internet, depasind performantele consemnate de site-urile cele mai cunoscute, se arata intr-un studiu al firmei de cercetare Nielsen/NetRatings.
Cifrele publicate de Nielsen/NetRatings plaseaza paginile online ale autoritatilor federale pe locul al patrulea in ierarhia preferintelor utilizatorilor de Internet, in urma principalilor furnizori de informatii si servicii online - AOL Time Warner, Microsoft and Yahoo!.
Clasamentul mentionat se refera la performantele grupurilor care detin pagini de Internet. El ia in calcul toate site-urile si domeniile administrate de o anumita companie si furnizeaza sectorului corporatist o perspectiva strategica de extindere pe piata online.
"Informatiile furnizate prezinta o mare importanta si pentru companiile care doresc sa intreprinda o campanie publicitara eficienta pe Internet", a aratat Manish Bhatia, vicepresedintele Departamentului de Marketing al firmei de cercetare Nielsen/NetRatings.
Companiile americane Microsoft si AOL Time Warner isi disputa, in continuare, pozitia de lider in randul grupurilor prezente pe Internet, producatorul de software detinand insa un avantaj modest in fata grupului media.
Site-urile Microsoft si AOL au fost accesate, in luna octombrie, de peste 92,6 milioane de utilizatori, in timp ce portalul Yahoo! a atras 79,8 milioane de vizitatori.
Paginile guvernamentale au inregistrat un numar de 38,3 milioane de utilizatori, depasind performantele celui mai renumit motor de cautare online - Google (37,7 milioane).
Paginile guvernamentale au depasit chiar si performantele site-urilor care realizeaza tranzactii comerciale online, printre care cele mai importante sunt grupul spaniol Terra Lycos (37,03 milioane), Amazon (33,98 milioane) si eBay (32,48 milioane).
In clasamentul principalelor site-uri vizitate, care prezinta mai mult o perspectiva a consumatorului si a preferintelor acestuia, pe locul intai se plaseaza portalul Yahoo! care a inregistrat 79,75 milioane de utilizatori in luna octombrie, fiind urmat de pagina Microsoft (78,78 milioane) si MSN (75,51 milioane). Pe locul zece se plaseaza pagina postului american de televiziune CNN, cu 24,2 milioane de vizitatori.
Raportul analistilor americani analizeaza toate aspectele lumii virtuale, de la transmiterea de mesaje si transferul de fisiere la activitatea furnizorilor de servicii Internet si a canalelor media.
Firma de cercetare a precizat ca studiul mentionat incearca sa defineasca ceea ce analistii au numit "Universul Media Digital", indicand ca acesta nu inseamna numai accesarea de pagini online. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO