Business Hi-Tech

Google intra si pe piata publicitatii prin radio

09.11.2006, 19:27 7

Google, cel mai mare motor de cautare din lume, angajeaza zeci de oameni de vanzari din radiouri pentru a-si pune astfel in aplicare planul de a se extinde si in aceasta industrie, evaluata la 20 mld. $, scrie presa internationala. Oficialii Google au declarat ca primele teste publice ale noului sistem de publicitate, denumit Google Audio Ads, vor fi efectuate pana la sfarsitul acestui an. Companiile cumparatoare de servicii de publicitate vor putea achizitiona prin Internet spatiile de publicitate pentru radio, utilizand exact acelasi sistem prin care se pot afisa mesaje publicitare langa rezultatele cautarilor efectuate pe Google, respectiv AdWords. Anuntul nu este o surpriza, in conditiile in care Google a cumparat in ianuarie, pentru 1 mld. $, DMarc Broadcasting, o companie care detine un sistem automatizat de publicitate, care face legatura dintre posturile de radio si agentiile de publicitate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO