Business Hi-Tech

Gigantul american Booking Holdings investeşte 100 mil. euro pe piaţa din România: David Goulden, Chief Financiar Officer, Booking Holdings: Am deschis la Bucureşti primul nostru centru de excelenţă, unde deja avem 150 de angajaţi. Până la finalul anului vrem să ajungem la o echipă de 200 de persoane, iar în 5 ani la 500

Gigantul american Booking Holdings investeşte 100 mil....

Autor: Ioana Nita

16.09.2022, 11:00 273

♦ Centrul din România susţine operaţiunile de securitate cibernetică şi monitorizare a fraudelor, infrastructura IT şi analiza achiziţiilor pentru brandurile din grup ♦ În România, Booking.com are peste 25.000 de proprietăţi listate - hoteluri, case, apartamente şi alte tipuri de unităţi de cazare ♦ În medie, comisionul perceput de Booking.com pentru rezervările făcute pe site-ul lor pentru cazări se situează la 15%.

Booking Holdings, gigantul american ce operează mai multe branduri de servicii turistice online şi alte servicii conexe, cel mai cunoscut fiind platforma de rezervări Booking.com, are în prezent circa 50 de poziţii deschise în cadrul Centrului său de Excelenţă din Bucureşti, urmând să ajungă astfel la finalul anului la o echipă de peste 200 de angajaţi pe piaţa locală.

Centrul de Excelenţă al Booking Holdings din România, care va în­globa în total i­n­vestiţii de 100 mi­lioane euro în cinci ani, este primul astfel de centru al gigantului american ce susţine acum ope­raţiunile de secu­ritate cibernetică şi monit­orizare a fraudelor, infra­structura IT şi analiza achiziţiilor pentru branduri din grup precum Booking.com sau Priceline.com. Pe lângă acestea, în portofoliul de branduri al Booking Holdings se regăsesc şi Agoda.com, Kayak.com, Cheapflights, Rentalcars.com, Momondo, OpenTable, HotelsCombined, Getaroom, RocketMiles şi FareHarbor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO