Operatorii de telecom din România au încă spaţiu de creştere pe segmentul de servicii de televiziune, una dintre cele mai importante oportunităţi fiind migrarea clienţilor către platformele digitale interactive, care le permit companiilor să vândă noi servicii şi pachete suplimentare de conţinut video, a declarat Frantisek Mala, directorul comercial rezidenţial al Telekom România, al doilea jucător de pe piaţa locală de servicii TV, cu aproape 1,5 milioane de clienţi.
„Consumul de servicii TV este destul de conservator în România, este concentrat pe consumul de programe lineare. Există mult spaţiu de creştere în zona serviciilor digitale interactive. Digitalizarea şi trecerea la soluţiile de tip IPTV reprezintă un motor de creştere. Prin comparaţie cu alte ţări în care Deutsche Telekom are operaţiuni, în România vedem spaţiu pentru o creştere şi mai rapidă pe serviciile de televiziune digitală“, a spus Frantisek Mala.ne de clienţi.
„Consumul de servicii TV este destul de conservator în România, este concentrat pe consumul de programe lineare. Există mult spaţiu de creştere în zona serviciilor digitale interactive. Digitalizarea şi trecerea la soluţiile de tip IPTV reprezintă un motor de creştere. Prin comparaţie cu alte ţări în care Deutsche Telekom are operaţiuni, în România vedem spaţiu pentru o creştere şi mai rapidă pe serviciile de televiziune digitală“, a spus Frantisek Mala.