Business Hi-Tech

Floria.ro: Ne aşteptăm la vânzări de 500.000 de euro în ultimul trimestru, plus 15% faţă de T4/2022

 Marina Popescu, director general al Floria.ro.

Marina Popescu, director general al Floria.ro.

Autor: Ioana Nita

22.11.2023, 11:00 126

Floria.ro, una dintre cele mai mari florării online de pe plan local, parte din grupul cu acelaşi nume, estimează că va înregistra vânzări în valoare de 500.000 de euro în ultimul trimestru al acestui an, cu 15% mai mult faţă de acelaşi interval din 2022, în condiţiile în care şi-a diversificat oferta, iar comenzile sunt în creştere, atât pe segmentul corporate, cât şi pe segmentul individual cu ocazia sărbatorilor din această perioadă - Sf. Mihai şi Gavril, Sf. Andrei, Sf. Nicolae şi Crăciunul. „După perioada de concedii şi vacanţa de vară, ultimul trimestru al anului aduce o revitalizare a vânzărilor şi un interes crescut din partea clienţilor noştri. Observăm o creştere semnificativă a volumului de comenzi încă de la începutul lui octombrie, dar, mai ales, spre finalul trimestrului, odată cu aniversările onomastice şi sărbătorile de iarnă. Am extins şi diversificat ofertele, atât pe segmentul business, cât şi pentru clienţii individuali, ne aşteptăm la un vârf de comenzi la începutul lui decembrie. Am extins de asemenea zona de cadouri care se pot adăuga lângă buchetul de flori. Vorbim aici de lumânări parfumate, torturi, ciocolată, macarons, vin, cărţi etc”, a precizat Marina Popescu (foto), director general al Floria.ro.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO