Business Hi-Tech

"Fermele de conţinut online" şi-au găsit naşul. Google a schimbat algoritmii de căutare pentru rezultate relevante

"Fermele de conţinut online" şi-au găsit naşul. Google a schimbat algoritmii de căutare pentru rezultate relevante

Autor: Ştefan Vrabie

15.08.2011, 16:53 1155

Google, cel mai mare motor de căutare online din lume, a lansat o nouă serie de îmbunătăţiri la algoritmii săi de căutare pentru Google Search sub nume de cod Panda, scrie cotidianul american The New York Times.

Modificările sunt destinate reducerii în rezultatele căutării a numărul de site-uri cu conţinut de calitate scăzută numite "ferme de conţinut". După mai multe rapoarte făcute de experţi Panda se demonstrează a fi o actualizare puternică, multe dintre cele mai mari "ferme de conţinut" din Statele Unite raportând scăderi mari în trafic.

Schimbările au început în luna februarie pentru piaţa din Statele Unite şi s-a extins la nivel internaţional, dar ele fiind funcţionabile numai pentru rezultate în limba engleză.

Oficialii Google au raportat că modificările algoritmului au afectat aproximativ 12% din cererile de căutare făcute pe internet în limba engleză, iar includerea unor noi limbi va duce la o modificare de până la 9% la nivel mondial.

Provocarea Google este de a se folosi de fluxul său de date pentru a determina valori abstracte cum ar fi calitatea şi relevanţa unei căutări. Scopul este "de a oferi oamenilor răspunsurile cele mai relevante pentru interogările lor într-un timp cât mai scurt posibil", au declarat oficialii Google.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO