Business Hi-Tech

evoMAG a investit într-o nouă interfaţă a magazinului online

evoMAG a investit într-o nouă interfaţă a magazinului...
29.09.2017, 00:00 426

Retailerul online evoMAG, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa online de electro-IT din România, a investit în schimbarea interfeţei site-ului, atât la nivel de design, cât şi la nivel tehnologic, îmbunătăţind viteza de încărcare a paginilor.

Totodată retailerul a introdus şi posibilitatea de a plasa comenzi fără configurarea prealabilă a unui cont de client.

„Pentru clienţii magazinelor online, timpul alocat cumpărăturilor şi simplitatea procesului de achiziţie au fost dintotdeauna esenţiale. Datorită celor două proiecte pe care le-am implementat în site-ul evoMAG, le oferim acum clienţilor o experienţă de cumpărare îmbunătăţită cu opţiunea de a accesa şi a urmări mai uşor şi mai rapid produsele pe care şi le doresc”, a spus Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Cele două modificări fac parte din pregătirea evoMAG pentru Black Friday şi pentru sărbătorile de iarnă - cea mai aglomerată perioadă din an.  Ioana Niţă

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO