Business Hi-Tech

eMAG primeste inapoi si dupa 30 de zile produsele cumparate

08.02.2010, 23:06 407

eMAG, cel mai mare retailer IT&C din Romania, le va permiteclientilor sa returneze orice produs in termen de 30 de zile de ladata achizitiei, cu 20 de zile mai mult decat termenul minim impusde legislatie - actiune prin care retailerul vrea sa atraga maimulti clienti si sa creasca increderea in companie.

In prima faza, returnarea fara costuri in interiorul termenuluide 30 de zile este valabila doar pentru achizitiile realizate inperioada 8 februarie - 30 aprilie 2010. Serviciul se adreseaza atatpersoanelor fizice, cat si celor juridice. Orice client eMAG carenu este multumit de alegerea facuta poate returna produsul princurier sau direct la showroom. Singura conditie care trebuierespectata la re tur nare este ca produsul sa fie adus im­preuna cutoate accesoriile livrate, fara urme de uzura sau deteriorari, inambalajele originale, potrivit companiei.

In functie de optiuni, produsul returnat poate fi inlocuit cuunul mai potrivit nevoilor proprii sau clientului ii poate firestituita integral valoarea platita. "Prin serviciul lansat,oferim o garantie suplimentara de 30 de zile in care clientul poatefolosi efectiv produsul ales, iar daca asteptarile sunt diferite,poate fi consiliat pentru o alegere mai buna", a declarat RaduApostolescu, director de marketing eMAG.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO