Business Hi-Tech

eMag are o cotă de 50% pe piaţa de retail online din Bulgaria

eMag are o cotă de 50% pe piaţa de retail online din...

Autor: Ana Maria Petcana

19.11.2013, 20:01 962

Magazinul online eMag, cel mai mare jucător de pe piaţa de retail online IT&C din România, a ajuns la o cotă de piaţă de 50% în Bulgaria, la un an de la lansare, şi estimează că într-un an va deveni lider şi în Ungaria, unde şi-a lansat operaţiunile în urmă cu o lună.

„Am reuşit afară, avem 50% cotă de piaţă în Bulgaria într-un an. Am început în Ungaria acum o lună şi deja am ajuns la 100 de comenzi pe zi. În Ungaria ne întâlnim cu jucători mai mari, precum Tesco. Credem că într-un an vom deveni lideri de piaţă şi în Ungaria“, a declarat directorul general al eMag, Iulian Stanciu. El a arătat că în cifre eMag reprezintă 180.000 de produse, 18.900 de comenzi pe zi, 3.000 de tiruri de marfă şi 700 de angajaţi. Compania investeşte anual 1 milion euro în logistică şi 2 milioane euro în soft. Magazinul online este controlat de grupul sud-african Naspers, prin firma Dante International, şi a avut anul trecut o cifră de afaceri de 165 milioane euro, în creştere cu 13,8% faţă de 2011.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 20.11.2013

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO