Business Hi-Tech

Electrica Furnizare prelungeşte cu încă două săptămâni, până pe 15 februarie, perioada în care lucrează la sistemele de IT, şi în care accesul clienţilor la aplicaţia mobilă, e-chat, formularul de contact online, telverde este blocat. Lucrările au demarat pe 1 ianuarie

Electrica Furnizare prelungeşte cu încă două...

Autor: Adrian Seceleanu

01.02.2024, 14:23 74

Compania Electrica Furnizare, filială a Grupului Electrica, a prelungit cu încă două săptămâni perioada în care va desfăşura activităţi de „optimizare complexe” ale sistemelor informatice, şi în care accesul clienţilor la o serie întreagă de servicii şi de puncte de interacţiune cu compania va rămâne blocat, conform unui anunţ al societăţii.

„Perioada de optimizări complexe ale sistemelor noastre informatice se prelungeşte până la data de 15.02.2024, motiv pentru care vei întâmpina în continuare limitări în accesarea anumitor funcţionalităţi utilizate de către tine în relaţia cu noi”.

Compania îşi avertizează în acest context clienţii că procesarea şi soluţionarea cererilor se va derula în limitele permise de procedurile derulate la sistemele de IT. „ În acest context, procesarea şi soluţionarea cererilor din partea ta se vor desfăşura în limitele de ordin tehnic generate de optimizarea sistemelor informatice.”

Compania enumeră de altfel la ce facilităţi au clienţii accesul blocat pentru încă două săptămâni. „În perioada optimizărilor de sistem, nu vei putea utiliza următoarele aplicaţii şi funcţionalităţi:  MyElectrica – aplicaţie şi portal; TelVerde (comunicare index autocitit); Formularul unic de contact online; E-chat; Plata în punctele de relaţii cu clienţii (Info Kiosk/POS); Serviciile din meniul interactiv Call-center (activare a opţiunii de apel la emiterea preavizului, informaţii despre intervalul de comunicare a indexului sau perioada de citire programată a contorului)”.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO