Business Hi-Tech

Ecranele profesionale, o afacere de 20 mil. euro

Foto: Shutterstock

Foto: Shutterstock

Autor: Ioana Nita

18.11.2014, 00:07 373

Piaţa locală de ecrane profesionale („video display”), care include soluţii de digital signage, video wall, televizoare pentru hoteluri şi ecrane interactive, se situează în prezent la circa 20 mil. euro, în creştere cu peste 10% faţă de anul trecut, datorită procesului de digitalizare din mai multe industrii, potrivit reprezentanţilor Samsung Electronics România.

„Estimăm că piaţa de ecrane profesionale din România a crescut faţă de anul precedent cu peste 10%, la circa 20 de milioane de euro“, a declarat pentru ZF Sorin Manea, şeful diviziei enterprise din cadrul Samsung Electronics Româ­nia. El a adăugat că avansul pieţei vine ca urmare a adopţiei soluţiilor digitale în tot mai multe domenii.

Compania sud-coreeană este liderul pieţei locale de soluţii profesionale de display, cu o cotă de peste 50%. Printre clienţii care au implementat soluţiile Samsung se numără mallul Sun Plaza, eMag şi reţeaua Arsis.

Citiţi în continuare pe ZF Corporate:

- ce spune Sorin Manea despre piaţa ecranelor profesionale, utilizarea lor în retail şi hoteluri 

- modalităţi de utilizare în învăţământ, business, săli de training sau de conferinţe 

- preţurile ecranelor interactive 

- ţinta de vânzări a diviziei enterprise din cadrul Samsung

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO