Business Hi-Tech

Dragoş Vrînceanu, iSTYLE România: Ne aşteptăm să închidem 2023 cu afaceri la acelaşi nivel ca anul trecut. Anul acesta am făcut investiţii de circa 3 milioane de euro în trei magazine

Dragoş Vrînceanu, retail manager în cadrul iSTYLE România: Pentru anul viitor avem în plan să renovăm minimum un magazin din reţea sau chiar mai multe. Momentan nu ştim dacă vom deschide şi noi magazine.

Dragoş Vrînceanu, retail manager în cadrul iSTYLE România: Pentru anul viitor avem în plan să renovăm minimum un magazin din reţea sau chiar mai multe. Momentan nu ştim dacă vom deschide şi noi magazine.

Autor: Ioana Nita

25.09.2023, 12:00 405

Cererea pentru noile modele de iPhone-uri, în special pentru modelele mai scumpe 15 Pro şi 15 Pro Max, a fost foarte mare în perioada de precomenzi, iSTYLE epuizând deja stocurile disponibile pentru cele două versiuni noi  Pe 5 octombrie, iSTYLE va deschide un magazin nou în Craiova.

iSTYLE, cea mai mare reţea din Europa Centrală şi de Est care comercializează produse ale gigantului american Apple cu statut de partener premium (Apple Premium Partner), estimează că va încheia anul acesta cu o cifră de afaceri similară celei înregistrate în 2022, când businessul s-a situat la 112 milioane de euro, în creştere cu 40% comparativ cu anul anterior. Anul acesta, reţeaua iSTYLE a investit per total circa 3 milioane de euro în renovarea a două dintre cele mai bune magazine ale sale din punctul de vedere al vânzărilor – cel din mallul AFI Cotroceni şi cel din Băneasa Shopping City, care au devenit magazine cu statut Apple Premium Partner, plus într-un magazin nou în Craiova care va fi deschis pe 5 octombrie.

„2023 a fost un an în care am avut cele mai bune două magazine ale noastre din România închise în total patru luni, două luni fiecare, pentru renovare şi trecerea la statului de Apple Premium Partner. Însumat, cele două magazine, din AFI Cotroceni şi Băneasa Shopping City, generează 30% din vânzările noastre în locaţiile fizice. Acesta este principalul factor pentru care nu vom avea aceeaşi creştere ca în 2022 anul acesta“, a explicat Dragoş Vrînceanu, retail manager în cadrul iSTYLE România. El a menţionat că cerere a existat în continuare pentru produsele Apple, doar vânzările de PC-uri – iMac-uri şi MacBook-uri - înregistrând la un moment dat o uşoară descreştere anul acesta.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO