Business Hi-Tech

Distribuitorul de echipamente electro-IT Top Experience a închis anul 2020 cu afaceri de 40 mil. lei, plus 92%. „Ne propunem o creştere de 15% în 2021“. Produsele vedetă ale anului 2020 au fost echipamentele şi soluţiile integrate de IT şi laptopurile, de la configuraţii ieftine până la cele mai performante

Flavius Costache (în stânga) şi Dan Cioroianu, fondatori Teop Experience: Avem marea majoritate a clienţilor în România. Focusul nostru rămâne anul acesta piaţa din România, însă ne propunem să vizităm curând Republica Moldova.

Flavius Costache (în stânga) şi Dan Cioroianu, fondatori Teop Experience: Avem marea majoritate a clienţilor în România. Focusul nostru rămâne anul acesta piaţa din România, însă ne propunem să vizităm curând Republica Moldova.

Autor: Alexandra Cepăreanu

22.02.2021, 13:00 1128

Top Expe­rien­ce, distribuitor de echipamente electrice şi electronice şi echipamente de IT periferice şi software, precum lapto­puri, televizoare, telefoane mobile sau tablete, şi-a majorat cifra de afaceri cu peste 92% în 2020, an impactat de criza medicală, ajungând la afaceri de aproximativ 40 de milioane de lei, de la 20,7 mil. lei în 2019, iar pentru anul în curs, estimează o creştere de 15%.

„Ne propunem ca în 2021 să înregistrăm o creştere de 15%. Vrem să fie o creştere organică, în urma acţiunilor de optimizare şi eficientizare pe care le-am demarat în cadrul proceselor din companie, dar şi unor noi categorii de produse pe care le vom adăuga în portofolul Top Experience“, a spus într-un interviu pentru ZF Flavius Costache, CEO al companiei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO