Caută doar în titlu
Business Hi-Tech

Digitalizarea industriei HoReCa: Doi antreprenori au investit 30.000 de euro în Edesia, un marketplace care digitalizează modul în care proprietarii de restaurante achiziţionează materia primă de la furnizori

„Vom face pasul spre atragerea de fonduri europene în al doilea trimestru al acestui an. Ne propunem o rundă de finanţare în valoare de 200.000 euro.“

Edesia, o platformă marketplace care face legătura între businessurile de alimentaţie publică şi furnizorii de materie primă din do­me­niu, cu scopul de a reduce costurile de ope­rare ale jucătorilor de profil, estimează un nu­măr de circa 350 de furnizori şi companii active în domeniul HoReCa până la final de an.

„Anul 2021 va fi unul intens pentru noi. În acest moment avem 18 utilizatori din domeniul HoReCa pentru testare“, a spus pentru ZF Ioana Burcea, investitor în marketplace-ul Edesia. De asemenea, planurile pentru anul în curs vizează atragerea unei finanţări europene în valoare de 200.000 de euro. „Vom face pasul spre atragerea de fonduri europene în al doilea trimestru al acestui an.“

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.