Caută doar în titlu
LIVE: Videoconferinta ZF HUAWEI - Conectăm România. Cybersecurity pentru biroul virtual. Provocările post pandemie pentru securitatea datelor
Business Hi-Tech

Debonaire: Vânzările de cadouri corporate de Crăciun sunt în creştere cu 30% faţă 2019

Piaţa coşurilor-cadou şi a cadourilor de Crăciun pentru angajaţi şi colegi se află în creştere cu 30% faţă de anul precedent, în condiţiile în care pandemia şi lucrul de la distanţă au afectat atât relaţiile parteneriale, cât şi pe cele de echipă, iar companiile încearcă să suplinească cumva distanţarea, potrivit estimărilor Debonaire, magazin online local specializat în comercializarea de cadouri corporate.

„Spre deosebire de anii trecuţi, când majoritatea cadourilor de Crăciun pregătite de noi pentru companii erau dedicate partenerilor, în acest an am observat o creştere a numărului de cadouri dedicate echipei. De asemenea, cadourile de Crăciun pentru copiii angajaţilor au fost şi ele şi în acest an în topul comenzilor. Faţă de anul trecut, valoarea medie a comenzilor a crescut şi ea cu aproximativ 30% datorită faptului că 80% dintre cadouri sunt destinate angajaţilor şi nu partenerilor, aşa cum era în anii precedenţi. În aceste condiţii, majoritatea se duc cu bugetele spre 100-150 lei, suma neimpozabilă. Ca şi în anii trecuţi, primim comenzi majoritar din Bucureşti, însă cadourile noastre a ajuns şi în companii din Timişoara, Braşov sau Cluj, spre exemplu”, a declarat Codruţa Miron, proprietar Debonaire.

Magazinul online a înregistrat până acum un avans de 25% a numărului de clienţi, iar printre industriile în care s-au observat cele mai mari creşteri ale investiţiilor în coşuri cadou de Crăciun pentru echipă şi parteneri în 2020 s-au numărat industriile de publicitate, retail, imobiliare, IT & tehnologie şi financiar-asigurări.

Valoarea medie a comenzilor primite anul acesta de Debonaire se situează în jurul valorii de 110 lei, cele mai vândute cadouri (70%) fiind cele personalizate - felicitările gravate, decoraţiunile personalizate cu logo-ul companiei.

„Majoritatea clienţilor au optat pentru mesaje personalizate sau gravură cu logo-ul sau sloganul companiei. 70% dintre comenzi se livrează individual la fiecare destinatar acasă. O altă schimbare interesantă dată de această schimbare a destinaţiei de livrare, a fost faptul că majoritatea clienţilor au renunţat la a include băutură în coşurile cadou pentru a asigura siguranţa transporturilor”, a punctat Codruţa Miron.

Producătorul de coşuri corporate pregăteşte deja cadourile pentru sezonul de primăvară, când oferta va conţine dedicaţii speciale pentru 1-8 martie şi sărbătorile de Paşte.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.