Business Hi-Tech

Date eMAG: antreprenorii români care vând pe marketplace-ul regional al companiei au avut cu 40% mai multe vânzări

Date eMAG: antreprenorii români care vând pe...

Autor: Adrian Seceleanu

20.06.2023, 11:45 209

Antreprenorii români din programul cross-border eMAG Marketplace care vând în trei ţări- România, Ungaria şi Bulgaria- au înregistrat vânzări suplimentare de 40% în prima jumătate a acestui an pentru produsele activate în aceste ţări, în plus faţă de vânzările realizate pentru aceste produse doar în România, conform datelor comunicate de retailer.

„Produsele antreprenorilor români pot ajunge în casele a peste 35 milioane de oameni din cele trei ţări. Cu ajutorul tehnologiei de care azi dispunem şi a investiţiilor uriaşe în infrastructură din ultimii doi ani, punem la dispoziţia acestora programe care să îi ajute să îşi dezvolte afacerea în întreaga regiune. Creşterea accelerată a celor 5.000 de antreprenori români prezenţi pe eMAG Marketplace arată că acesta este cel mai simplu mod de a te dezvolta”, a spus Stejara Pircan, senior VP eMAG.

„Lansat în urmă cu aproape doi ani, programul cross-border, care facilitează accesul sellerilor pe pieţele vecine din Ungaria şi Bulgaria, a fost îmbunătăţit constant cu noi funcţionalităţi. Traducerea în alte două limbi pentru produsele care urmează să fie vândute pe altă piaţă decât cea de origine, fără costuri suplimentare, este una dintre acestea. În ultimul an, cu ajutorul tehnologiei şi al inteligenţei artificiale, 5 milioane de produse au beneficiat de traducere mai rapidă prin programul regional cross-border. Pe lângă traducere, produsele listate de selleri beneficiază şi de conversia automată a preţurilor în monedele locale, precum şi de opţiuni de sincronizare a stocurilor şi preţurilor între platforme.

Investiţii de 25 milioane de lei anul acesta pentru susţinerea sellerilor care vând regional în trei ţări

Anul acesta, investiţiile eMAG în susţinerea sellerilor care vând cross-border se ridică la 25 milioane de lei şi sunt direcţionate în special în livrare. Aceste investiţii se înscriu în planul eMAG pe termen lung de ajuta sellerii să se dezvolte în regiune şi de a răspunde noilor obiceiuri de shopping ale oamenilor care preferă livrarea flexibilă.

Totodată, începând din această primăvară, eMAG a dezvoltat programul Fulfilment by eMAG (FBE) cross-border, dând astfel sellerilor posibilitatea de a livra direct din depozitul din România, în Ungaria şi Bulgaria, la aceleaşi costuri. eMAG se ocupă de toată logistica, de la recepţie, depozitare, picking, împachetare, livrare, relaţii cu clienţii sau retur prin intermediul serviciului FBE. Numărul de produse incluse în programul FBE a crescut în ultimul an cu peste 45%, iar articolele eligibile sunt incluse şi în programul Genius cu livrare rapidă şi oferte exclusive”, conform companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO