Business Hi-Tech

Concurenta Apple ieftineste iPod-ul

09.02.2006, 20:41 20

Producatorul american de echipamente electronice Apple a anuntat o schimbare de strategie pe piata playerelor MP3, unde va ataca mai puternic segmentul low-end (preturi mai mici), scrie presa internationala. Explicatia: Apple a inceput sa se confrunte cu o competitie tot mai puternica pe acest segment, au spus oficialii companiei. Astfel, Apple va scoate la vanzare un nou model iPod Nano, cu capacitate de stocare mai mica (1 GB, fata de modelele actuale cu 2 si 4 GB) si pret mai mic - 150 de dolari (fata de 200, respectiv 250 de dolari modelele actuale). In memoria noului Nano pot fi memorate 240 de melodii sau 150.000 de fotografii. In plus, compania a ieftinit si modelul iPod Shuffle (care era, oricum, cel mai ieftin din gama iPod), fara display. Versiunea de 512MB a devenit mai ieftina cu 30 de dolari (25 euro), fiind vanduta pentru 70 de dolari (60 de euro), iar cea de 1GB costa cu 50 de dolari (40 de euro) mai putin, adica 100 de dolari (aprox. 80 de euro). Insa aceasta politica de scadere a preturilor ar putea duce si la o scadere a profiturilor Apple, au avertizat analisti ai companiei American Technology Research.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO