Business Hi-Tech

Compania de servicii de suport IT Everience România, cu peste 350 de angajaţi în Timişoara, se extinde în Bucureşti. Cosmin Brânzan, CEO al Everience: Capitala ne oferă posibilitatea ca pe viitor să încheiem parteneriate cu entităţi de pe piaţa locală

Cosmin Brânzan, CEO al Everience: Capitala asigură accesul la personal calificat, cu experienţă în domeniul tehnic, vorbitor de limbi străine.

Cosmin Brânzan, CEO al Everience: Capitala asigură accesul la personal calificat, cu experienţă în domeniul tehnic, vorbitor de limbi străine.

Autor: Alexandra Cepăreanu

11.10.2022, 11:00 412

„Extinderea noastră în Bucureşti şi deschiderea de noi birouri vin ca urmare a contractării unui nou partener extern“.

Everience – o companie parte a grupului Helpline ce oferă servicii suport IT la nivel european, care a ajuns în 9 ani la 350 de angajaţi în Timişoara, a decis să se extindă şi în Bucureşti.

„Bucureştiul asigură accesul la personal calificat, cu experienţă în domeniul tehnic, vorbitor de limbi străine. Prin prisma populaţiei numeroase incluse pe piaţa muncii, plaja de recrutare este extinsă. Totodată, Bucureştiul ca centru principal de business ne oferă posibilitatea ca pe viitor să încheiem parteneriate cu entităţi de pe piaţa locală pentru a le oferi servicii de suport IT. Ne dorim de asemenea extinderea portofoliului de servicii pe care le oferim - ofertarea de noi servicii clienţilor deja existenţi“, a spus pentru ZF Cosmin Brânzan, CEO al Everience.

Astfel, compania are în plan să angajeze 60 de specialişti în customer support pentru biroul din Bucureşti, până la finalul acestui an, obiectivul fiind să atingă un număr total de 400 de angajaţi, până la sfârşitul anului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO