Business Hi-Tech

Claudia Mirică, Cora Drive: Valoarea coşului comandat online este de trei ori mai mare decât în hypermarket

Foto: Silviu Matei

Foto: Silviu Matei

Autor: Ştefan Stan

28.10.2014, 13:41 550

Clienţii confundă comerţul online de la lanţurile de comerţ modern cu livrarea la domiciliu, a declarat Claudia Mirică, coordonator al Cora Drive, prezentă la ZF Digital 14.

„Pentru Cora Drive, fiind primul an, lansarea serviciului având loc în decembrie 2013, am descoperit împreună ce înseamnă comerţul online, ce ne-am dorit în acest prim an de la Cora Drive a fost să facem cunoscut serviciul. Nu este deloc uşor. Este uşor de confundat cu livrarea la domiciliu, iar obiectivul nostru a fost să promovăm foarte bine serviciul, site-ul şi să dezvoltăm gama de produse”, a declarat reprezentanta Cora.

Citeşte pe ZF Corporate cele mai importante declaraţii făcute de Claudia Mirică

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO