Business Hi-Tech

Ce puteţi citi în numărul din această săptămână al revistei Business MAGAZIN

Ce puteţi citi în numărul din această săptămână...

Autor: Ioana Mihai-Andrei

13.04.2016, 00:06 129

Ce puteţi citi în numărul din această săptămână al revistei Business MAGAZIN

Cum să îţi pierzi urma în online, materialul de pe coperta acestei săptămâni în Business MAGAZIN, arată care sunt metodele prin care pot fi îndepărtate sau cel puţin ascunse informaţiile nedorite din mediul online. Warren Buffett spunea că e nevoie de 20 de ani pentru construirea unei reputaţii şi de numai cinci minute pentru a fi distrusă. Ideea este în continuare valabilă, doar că pentru distrugerea unei reputaţii sunt suficiente chiar şi câteva secunde în care informaţii – corecte sau nu – să intre în patrimoniul internetului. Pentru că 14% din adulţi s-au confruntat cu consecinţe negative ca urmare a activităţii online, au apărut şi instrumente pentru a îndrepta imaginea într-un mediu care se schimbă de la o secundă la alta, iar în ultima perioadă au devenit tot mai active firmele cu activităţi în online management reputation, prezintă materialul de copertă al revistei.

Cât de mult din reducerea TVA s-a reflectat în preţul final al produselor la raft nu este foarte clar. Cert este însă că tot mai multe companii şi industrii se bucură de creşteri de vânzări cu procente de cel puţin o cifră. Pe de o parte cresc volumele vândute, pe de altă parte cumpărătorii aleg produse din ce în ce mai scumpe; vreme de şase ani, din 2009, pieţele şi companiile care înregistrau plusuri erau privite mai degrabă ca excepţii care confirmă regula scăderii. În 2015 s-a produs însă un declic, iar multe pieţe au revenit pe plus; România a înregistrat anul trecut o creştere economică de 3,7%, cea mai mare din rândul statelor membre ale UE, iar motorul principal a fost consumul, influenţat de starea de spirit a consumatorilor. Business MAGAZIN prezintă o analiză despre cum consumerismul intră într-o eră a rafinamentelor.

România a reuşit anul trecut „performanţa“ de a deveni lider în regiune la vânzarea de credite neperformante, depăşind ţări precum Polonia sau Slovenia, graţie interesului băncilor locale de a-şi curăţa portofoliile. Bancherii din România au scos anul trecut aproape 2 miliarde de euro din bilanţuri, mai mult cu peste jumătate de miliard de euro faţă de 2014. Iar curăţenia continuă şi în acest an, arată o analiză din Business MAGAZIN. 

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO