Business Hi-Tech

Ce impact va avea asupra unei pieţe cvasigratuite decizia liderului de a introduce anunţurile cu plată

Albert Şimşensohn, director comercial al OLX România: Pentru a susţine în continuare investiţiile, era nevoie de introducerea unui serviciu plătit de postare anunţuri

Albert Şimşensohn, director comercial al OLX România: Pentru a susţine în continuare investiţiile, era nevoie de introducerea unui serviciu plătit de postare anunţuri

Autor: Adrian Seceleanu

11.01.2016, 00:08 960

Jucătorii din online îşi fac curaj să introducă un conţinut cu plată pentru că altfel nu au nicio şansă să îşi scoată banii investiţi.

După ce a investit pe piaţa locală o sumă estimată la câteva zeci de milioane de euro, atât în platformă, promovare, cât şi în achiziţia rivalilor de la tocmai.ro, OLX.ro - parte a grupului Naspers, a introdus în premieră plata obligatorie pentru una dintre categoriile de mesaje comerciale.

OLX.ro, cea mai mare platformă de anunţuri de pe piaţa locală, parte a grupului Naspers din Africa de Sud, a introdus la finele anului tre­cut plata obligatorie pentru publicarea de anunţuri în categoria auto, o schimbare sem­nificativă a modelului de business pe care s-a bazat până acum compania, res­pec­tiv pu­blicarea gratuită a „mesajelor” comerciale.

Compania, care a investit pe piaţa din România o sumă evaluată pe piaţă la câteva zeci de milioane de euro în platforma online, pro­movare şi achiziţia de anul trecut a riv­a­lilor de la tocmai.ro de la norvegienii de la Schibstead Media, făcea bani anterior doar din servicii de promovare a anunţurilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO