LIVE: ZF Live Special: Ce va însemna guvernanţa corporativă post-pandemie care trebuie să se raporteze la conceptul ESG?
Business Hi-Tech

Cătălin Dobre, McCann Bucureşti: În mediul rural este un potenţial ridicat pentru că acum internetul nu este foarte răspândit acolo

Pe internet un brand nu poate ţine captiv clientul, este foarte greu ca mesajul să ajungă la el, iar soluţia este ca el să nu simtă că vrei să îi vinzi ceva, a spus Cătălin Dobre, executive creative director în cadrul McCann Bucureşti, prezent la ZF Digital ’14.

“Când un brand e pe internet, clientul nu e captiv şi e foarte greu să îl ţii acolo. El nu trebuie să se simtă de parcă încerci să îi vinzi ceva”, a spus Dobre.

Mai mult, el consideră că un potenţial ridicat pentru afaceri este în mediul rural, unde internetul nu este încă foarte răspândit.

Citeşte pe ZF Corporate cele mai importante declaraţii făcute de Cătălin Dobre

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.