Business Hi-Tech

Business MAGAZIN. StarMobileGSM încearcă să se lupte cu marii giganţi de telefoane mobile prin lansarea unui brand propriu. Povestea începe în 2007 la Baia Mare, după o investiţie de 100.000 de euro. Care e povestea Ioana Szentlaszloi, absolventă a Facultăţii de Resurse Minerale şi Mediu, cofondatoare a companiei

Autor: Alexandra Cepăreanu

14.05.2023, 16:00 1492

De peste 15 ani, magazinul online de telefoane şi gadgeturi DualStore luptă pentru a evolua pe o piaţă extrem de competitivă, dominată de giganţi internaţionali. Iar din 2021 are o nouă armă: un brand propriu, made in Ro. Care sunt planurile companiei pentru anii următori?

În pandemie şi la începutul războiului am întâmpinat provocări în ceea ce priveşte transportul mărfii din Asia către noi, iar costurile au fost mult mai mari şi timpii de livrare ridicaţi. Aceste aspecte ne-au îngreunat activitatea şi le-am simţit ca pe adevărate provocări”, povesteşte Ioana Szentlaszloi, cofondatoare a StarMobileGsm, sub umbrela căreia activează magazinului online de telefoane şi gadgeturi DualStore şi brandul propriu iSEN, prin care businessul comercializează online diferite categorii de produse, de la telefoane mobile (smart, rezistente, clasice), camere auto de bord, gadgeturi, trotinete şi biciclete electrice, la tablete PC, laptopuri, media playere cu Android, proiectoare, ceasuri smart, brăţări fitness şi căşti audio, printre altele.

Povestea companiei a început în 2007, la Baia Mare, în urma unei investiţii de 10.000 de euro, businessul axându-se iniţial pe nişa de telefoane dual sim, un segment insuficient acoperit la momentul respectiv. În cei 16 ani de activitate, afacerea a reuşit să ajungă de la vânzări de 50.000 euro pe an la afaceri de peste 2 milioane de euro în prezent. Pentru anul în curs, reprezentanţii businessului estimează o creştere de 25%.

„Primele investiţii au fost în produse. Am început cu un model de smartwatch, apoi căşti, trotinete şi biciclete electrice, TV box-uri, stabilizatoare gimbal, navigatoare de bord şi oglinzi electrice şi nu ne-am oprit. Am dezvoltat, în 2021, şi brandul iSEN, cu care suntem într-o continuă diversificare”, spune Ioana Szentlaszloi. Potrivit ei, în ciuda provocărilor aduse în ultimii ani de pandemie şi războiul de la graniţă, în prezent fabrica se află la o capacitate optimă. „Acum, la început de sezon, când se caută astfel de produse, asamblăm aproximativ zece biciclete electrice pe zi. Costurile noastre sunt mai mari acum, dar cu toate acestea nu am mărit preţurile produselor comercializate online.”

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO