Business Hi-Tech

Brokerul de asigurări MediHelp: Serviciile de cloud ne-au scăpat de grija echipamentelor

Brokerul de asigurări MediHelp: Serviciile de cloud...

Autor: Ioana Nita

20.10.2014, 00:05 204
Subsidiara locală a companiei MediHelp International, care vinde poliţe de asigurări private de sănătate, şi-a redus costurile cu IT-ul cu până la 50% după migrarea la un pachet de soluţii de tip cloud, care a dus, printre altele şi la renun ­ţarea la o parte din echipamentele proprii, cu tot cu cheltuielile aferente.
 
MediHelp a selectat soluţia software oferită de compania americană Microsoft pentru gestionarea relaţiilor cu clienţii Dynamics CRM Online, precum şi Office 365, suită care include aplicaţii precum Word - pentru procesarea textelor, sau Excel, pentru calcul tabelar.
 
„Proiectul integrat CRM Online şi Office 365 induce o reducere cu 35% a costurilor cu infrastructura IT, iar pentru serviciul de e-mail estimăm o reducere a costurilor cu 50%“, a declarat  Laura Afrasine, director general al MediHelp în România, fără a preciza însă care a fost valoarea totală a proiectului. Compania utiliza anterior atât soluţia CRM (Customer Relationship Management), cât şi soluţia de e-mail prin intermediul unei infrastructurii IT proprii gestionate de furnizori externi, în condiţiile în care firma nu are un departament IT intern. „Cloud-ul se potriveşte specificului MediHelp deoarece ne scapă de grija echipamentelor IT. Cu Office 365 avem acces la e-mail de oriunde, putem partaja documentele cu oricare persoană din echipă, iar suita Office poate fi instalată pe cinci dispozitive. Mi s-a părut foarte eficient să nu mai printez ofertele către clienţi, ci să le accesez oricând prin internet“, a explicat Afrasine.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO