Prestigio are o cotă de circa 5% pe piaţa locală de smartphone-uri, fiind în competiţie directă cu celelalte branduri B de smartphone-uri precum Allview, Evolio sau E-Boda
Asbis România, subsidiara locală a distribuitorului IT&C cipriot cu acelaşi nume care anul trecut a avut afaceri de 50 mil. dolari, a comercializat în prima jumătate a acestui an 8.000 de smartphone-uri şi 30.000 de tablete în valoare totală de circa 5,7 mil. dolari, potrivit companiei.
„Până în prezent am vândut 8.000 de smartphone-uri, iar valoarea vânzărilor a fost de aproximativ 700.000 de dolari. Luna aceasta am lansat primul smartphone octa-care şi la început de septembrie vom lansa pe piaţă şi două modele cu Windows. Cu siguranţă lunile rămase până la sfârşitul anului vor aduce vânzări în creştere“, au precizat reprezentanţii Asbis România. Cele mai vândute modele de telefoane Prestigio au fost smartphone-urile cu preţuri de peste 500 lei, care au ecrane cu dimensiuni cuprinse între 4 inchi şi 5 inchi.
Prestigio are o cotă de circa 5% pe piaţa locală de smartphone-uri, fiind în competiţie directă cu celelalte branduri B de smartphone-uri precum Allview, Evolio sau E-Boda. În categoria brandurilor A de smartphone-uri intră producători precum Apple, Samsung sau LG. Anul trecut, Asbis România declarase vânzări de 10.000 de smartphone-uri pentru primul semestru. În 2013, piaţa de smartphone-uri din România s-a situat la 1,5 milioane de unităţi, iar pentru anul în curs se estimează că piaţa de profil va ajunge la 2 milioane de unităţi. În ceea ce priveşte vânzările de tablete, distribuitorul IT&C a livrat pe piaţa locală 30.000 de unităţi în primul semestru al acestui an, în valoare de circa 5 mil. dolari.