Business Hi-Tech

Aqurate, platformă AI pentru analiza datelor din e-commerce, a depăşit 3,84 mil. de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul său AI de recomandări de produse, la finalul lui 2023. „Am încheiat un an de creştere şi mizăm pe o evoluţie constant pozitivă şi în 2024”

Vlad Marincaş, CEO şi cofondator Aqurate

Vlad Marincaş, CEO şi cofondator Aqurate

Autor: Alexandra Cepăreanu

05.02.2024, 11:06 103

Aqurate, start-up local care a dezvoltat o platformă de tip SaaS bazată pe tehnologia de inteligenţă artificială (AI) pentru analiza datelor din e-commerce, a încheiat anul 2023 cu venituri lunare recurente (MRR) de trei ori mai mari şi cu de cinci ori mai mulţi clienţi în rândul magazinelor online relevante din România, au transmis reprezentanţii companiei. La finalul anului 2023, Aqurate a depăşit 3,84 milioane de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul său AI de recomandări de produse.

„Am încheiat un an de creştere şi mizăm pe o evoluţie constant pozitivă şi în 2024. Am observat un tot mai mare focus pe Inteligenţa Artificială şi automatizări în rândul magazinelor online din România, dar şi o creştere generalizată, la nivelul pieţei, a costurilor de achiziţie şi a presiunii pe marjele de profit. (...) Încheiem un an în care am reuşit integrări cu Teamshare, Klaviyo, MerchantPro şi ActiveCampaign, am eficientizat componenta de măsurare şi am dezvoltat propria tehnologie de tracking şi continuăm la fel de ambiţios şi în 2024”, a spus Vlad Marincaş, CEO şi cofondator Aqurate.

De asemenea, printre magazinele online care au ales soluţia AI  Aqurate se numără şi Doraly, evoMag, Librex, Mezoni, PC Garage sau TheHome.

Aqurate ajută la colectarea datelor cu care interacţionează utilizatorii magazinelor online şi la introducerea acestora în motorul de recomandare de produse. Soluţia AI este bazată pe analizarea şi interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clienţilor - produse cumpărate, click-uri, produse adăugate în coş şi altele, au mai transmis reprezentanţii companiei. Aceasta compară acţiunile similare ale diferiţilor utilizatori şi estimează, prin intermediul inteligenţei artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.

„Aqurate Personalize creşte veniturile din eCommerce cu până la 23%, prin recomandările de produs generate cu AI, personalizate fiecărui vizitator al site-urilor. Serviciul creşte atât rata de conversie din eCommerce, cât şi valoarea medie a comenzii.”

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO