Transart, producător de software din Cluj-Napoca, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 5,7 mil. euro, în creştere cu 28% faţă de anul anterior. Compania a realizat veniturile din vânzarea de produse şi servicii software pentru afaceri, software ERP, SFA, WMS, CRM, retail execution, B2B şi business intelligence. În ciuda creşterii fără precedent a inflaţiei, businessul Transart a reuşit să ţină pasul şi să crească uniform pe toţi cei trei piloni care susţin afacerea: divizia ERP, cea de sales force automation & retail execution, precum şi divizia de business intelligence şi proiecte speciale, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
„Este important că reuşim să creştem organic şi uniform, cu toate diviziile de business. Astfel ne putem consolida şi extinde echipele şi putem investi în inovaţie, în dezvoltarea şi perfecţionarea gamei de produse. Rodul bun din acest an vine ca rezultat al muncii depuse în anii anteriori pe partea de inovaţie şi dezvoltare de produs, pe fondul unui flux constant de noi clienţi câştigaţi, dar şi ca urmare a implementării de noi proiecte relevante la clienţii existenţi“, a declarat Marius Iurian, managing partener Transart.