Burse - Fonduri mutuale

Braiconf mizează pe marca proprie şi vrea să mai deschidă 10 magazine

Braiconf mizează pe marca proprie şi vrea să mai...

Autor: Radu Bostan

10.04.2015, 00:00 1044

Producătorul de cămăşi Braiconf Brăila (simbol bursier BRCR) îşi propune să-şi mărească reţeaua de magazine de la 15 unităţi la 20-25 în următorii cinci ani, pentru a-şi majora cota de piaţă pe produsele proprii, în condiţiile în care producţia în lohn este vulnerabilă la concurenţa din ţări cu costuri mai mici cu forţa de muncă.

„Considerăm că întărirea brandului propriu constituie un avantaj atât pe partea de lohn, cât şi pentru activitatea de retail, care să fie dezvoltată ca o alternativă în cazul în care activitatea de lohn se diminuează“, arată conducerea companiei în raportul anual. Vânzările la export, care reprezintă producţia realizată pentru alte mărci, continuă însă să acopere peste 80% din afacerile companiei, care au crescut cu 9% anul trecut, la 33,5 milioane de lei.

Pe de altă parte, vânzările pe piaţa internă, adică sub marca proprie, au avansat mai rapid în 2014, cu 14%, către cifra de 5,75 milioane de lei. Compania a încheiat anul cu un profit de 2,2 milioane de lei, în creştere cu 17%, şi doreşte să distribuie jumătate ca dividend. Acţionarii ar primi 0,025 lei/acţiune, dividend care ar aduce un randament de circa 5% la preţul actual al titlurilor BRCR. Braiconf are o capitalizare de 20,5 milioane de lei pe piaţa RASDAQ şi urmează să se transfere pe AeRO.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO