Burse - Fonduri mutuale

Adamescu a făcut un profit cu 60% mai mare la Unirea Shopping Center în primele nouă luni

Adamescu a făcut un profit cu 60% mai mare la Unirea Shopping Center în primele nouă luni

Unirea Shopping Center s-a transformat în ultimii ani, după ce a reuşit să atragă chiriaşi mari, precum Zara şi H&M, care se regăsesc şi în mall-urile moderne. Foto Silviu Matei

Autor: Stefan Musgociu

28.11.2012, 00:07 1194

Unirea Shopping Center (SCDM), care deţine centrele comerciale cu acelaşi nume din Bucureşti şi Braşov, a încheiat primele nouă luni cu o cifră de afaceri de 61,6 milioane de lei (13,9 milioane de euro), în creştere cu 9%, iar profitul a urcat cu 60%, la 1,6 milioane de lei (365.000 de euro).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO