Caută doar în titlu
Bănci și Asigurări

ZF Bankers 2019. Marilena Popovici, B2 Holding România, companie de recuperare de creanţe: Sunt categorii de clienţi care nu reacţionează bine la vocea unui robot. Alţii vor o voce mai familiară, alţii vor să discute cu un consultant

Unele categorii de clienţi nu se adaptează la fel de repede şi de uşor la instrumentele pe care companiile din in­dus­tria financiară le utilizează, precum asistenţii vocali de tip chatbot, sau roboţii, ceea ce înseamnă că pentru fiecare tip de client companiile trebuie să aplice o abordare diferită, explică Marilena Popovici, administrator al companiilor din grupul B2 Holding în România, în cadrul evenimen­tului ZF Bankers Summit ’19.

„Sunt categorii de clienţi care nu reacţionează bine la vocea unui robot. Alţii vor o voce mai familiară, alţii vor să discute cu un consultant care le înţelege problema şi care identifică o soluţie împreună cu ei“, a declarat Marilena Popovici în cadrul conferinţei.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.