Bănci și Asigurări

UniCredit Bank lansează un canal de comunicare digital pentru relaţia cu clienţii băncii, care elimină utilizarea hârtiei. Antoaneta Curteanu, Vicepreşedinte Executiv Retail: Conform cu angajamentele privind politica de ESG, scrisoarea clasică pe hârtie va deveni virtuală

Antoaneta Curteanu, Vicepreşedinte Executiv Retail, UniCredit Bank

Antoaneta Curteanu, Vicepreşedinte Executiv Retail, UniCredit Bank

Autor: Cristina Bellu

20.06.2023, 15:10 186

UniCredit Bank îşi extinde portofoliul digital şi anunţă lansarea canalului de comunicare Virtual Mailbox, care urmează să fie folosit în relaţia dintre instituţie şi clienţii băncii.  

Soluţia va fi utilizată în special atunci când clientul nu a comunicat băncii o adresă de e-mail validă sau nu utilizează aplicaţiile Mobile/Online Banking, spun reprezentanţii UniCredit Bank.

Concret, de fiecare dată când un mesaj nou este trimis de bancă prin intermediul Virtual Mailbox, clientul va fi notificat şi printr-un SMS la numărul de telefon mobil înregistrat în relaţia cu banca.

“Întrucât ne dorim să fim activ implicaţi în proiecte de sustenabilitate şi protejare a mediului, conform cu angajamentele noastre privind politica de ESG (Environment, Social & Governance), scrisoarea clasică pe hârtie va deveni virtuală, putând fi vizualizată prin accesarea noului canal de comunicare, Virtual Mailbox.”, spune Antoaneta Curteanu, Vicepreşedinte Executiv Retail, UniCredit Bank.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO