Serviciul de internet banking al UniCredit Ţiriac Bank avea106.000 de utilizatori la sfârşitul anului trecut, în creştere cu33% faţă de perioada corespunzătoare din 2010. Procentulutilizatorilor activi este de 60% din numărul total.
"Pentru 2011, dorim să creştem cu 40% numărul total deutilizatori şi să îmbogăţim oferta de produse bancare ce se potachiziţiona direct din aplicaţie, fără să mai fie necesarădeplasarea în sucursală", a declarat Bogdan Spuza, director demarketing în cadrul diviziei de retail a UniCredit.
Gradul de penetrare al serviciului de internet banking este dede 85% în cazul clienţilor corporate, de 70% în cazul clienţilorIMM şi de 15% în cazul clienţilor persoane fizice. Tarifele plătitede clienţi pentru operaţiunile online cu 50% mai mici decât încazul aceloraşi operaţiuni efectuate la ghişeu, susţinreprezentanţii băncii
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels