Bănci și Asigurări

Stup, proiectul dezvoltat de Banca Transilvania şi BT Mic care susţine micii antreprenori, a creat o comunitate de 14.000 de antreprenori într-un an. Care sunt cifrele primului an de Stup?

Stup, proiectul dezvoltat de Banca Transilvania şi BT...

Autor: Alexandra Matei

17.08.2023, 14:44 715

Stup este un spaţiu fizic în Bucureşti, dar şi online, destinat antreprenorilor, indiferent de banca la care sunt clienţi, unde beneficiază de consiliere şi de implementarea soluţiei de business potrivite.

Stup, proiectul dezvoltat de Banca Transilvania şi BT Mic, care susţine micii antreprenori, businessurile nou create, dar şi ideile de business care se află doar pe hârtie, a împlinit un an de activitate, timp în care a creat o comunitate de 14.000 de antreprenori şi a ajutat la naşterea a 200 de businessuri.

„Primul an de Stup a fost intens şi frumos. Mulţi antreprenori ne-au trecut pragul pentru evenimente, pentru o soluţie concretă sau pur şi simplu pentru o discuţie despre cum pot face mai mult, mai bine în businessul lor. Experienţa acestui prim an este fundaţia solidă pe care ne propunem să creştem în continuare Stupul, să contribuim la dezvoltarea comunităţii antrperenoriale într-un mod real, util, autentic”, spune Cristina Sindile, CEO al BT Mic.  

Stup este un spaţiu fizic în Bucureşti, dar şi online, destinat antreprenorilor, indiferent de banca la care sunt clienţi, unde beneficiază de consiliere şi de implementarea soluţiei de business potrivite. El a pornit ca un punct de întâlnire în care să aibă loc interacţiuni antreprenoriale.

Ce înseamnă primul an la Stup:

•              14.000 de membri în comunitatea Stup

•              2.600 de antreprenori au accesat peste 3.800 de soluţii business non-financiare şi financiare

•              200 de business-uri s-au născut la Stup şi au accesat peste 600 soluţii 

•              5.000 de întâlniri pentru consultanţă one-to-one

•              760 de soluţii de business digitale au fost accesate de peste 500 de clienţi

•              110 business-uri au intrat în online: market place magazine online, campanii de marketing

•              6.000 de antreprenori au participat la evenimente

•              1.500 de afaceri mici şi start-up-uri au obţinut finanţare prin BT Mic

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO