Bănci și Asigurări

Studiu Cambridge Centre for Alternative Finance: Inteligenţa artificială devine un factor important pentru serviciile financiare. Calitatea datelor şi concurenţa pentru resurse umane calificate, obstacole majore pentru aplicarea AI la scară largă

Studiu Cambridge Centre for Alternative Finance:...

Autor: Mircea Nica

18.02.2020, 19:10 281

Sectorul serviciilor financiare va pune accent pe implementarea inteligenţei artificiale (AI), urmând ca aceasta să fie adoptată în masă, potrivit unui studiu realizat de Cambridge Centre for Alternative Finance din cadrul Judge Business School. Utilizarea inteligenţei artificiale este văzută ca un motor pentru generare de noi venituri, automatizare de procese, management mai bun al riscurilor.

„În ultimii doi ani am putut observa şi în România începerea adoptării inteligenţei artificiale în instituţii financiare, o tendinţă care este în prezent în ascensiune. Pionieri în adoptarea AI în România au fost acele instituţii financiare care au atins o anumită maturitate organizaţională şi care au reuşit să creeze premisele tehnologice necesare unei adoptări AI prin transformarea digitală a operaţiunilor interne şi a serviciilor către clienţi“, consideră Aurelia Costache, liderul departamentului de asistenţă în afaceri din EY România şi lider pentru automatizarea inteligentă în regiunea CESA.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO