Bănci și Asigurări

Serviciul de internet banking al BT a ajuns la 200.000 de clienţi

Autor: Ciprian Botea

18.11.2011, 00:00 95

Banca Transilvania, a treia bancă locală după active la jumătatea anului, a ajuns la 200.000 de clienţi care utilizează serviciul de internet banking, în creştere cu 40% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Serviciul de internet banking al BT a fost relansat în luna septembrie şi cuprinde în acest moment peste 100 de funcţionalităţi, putând fi accesat inclusiv de pe telefonul mobil. Circa 20.000 de clienţi s-au abonat la acest serviciu de la relansarea din luna septembrie. Jumătate din clienţii de internet banking au vârsta cuprinsă între 30 şi 40 de ani, iar cei mai mulţi clienţi sunt din Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara. Plata utilităţilor şi transferurile interbancare sunt serviciile cel mai des utilizate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO