Bănci și Asigurări

Românii care au participat la testul de educaţie financiară organizat de Asociaţia Română a Băncilor au o notă medie de 7,53. Doar 22% au luat peste 8

Românii care au participat la testul de educaţie...

Autor: Roxana Rosu

10.11.2022, 09:39 130

Asociaţia Română a Băncilor a anunţat joi că cei 4000 de români care şi-au testat cunoştinţele de educaţie financiară în cadrul campaniei “#Dreptullabanking îţi aduce libertate de mişcare”, organizată la staţia de metrou Universitate, au un scor mediu de alfabetizare financiară de 7,53.

Aproximativ 22,5% dintre participanţi au oferit răspunsuri corecte la minim 9 din cele 10 întrebări şi au fost desemnaţi câştigători. Astfel, 900 de participanţi au câştigat abonamente Metrorex şi/sau STB pentru o lună.

Cei care doresc să îşi testeze cunoştinţele financiare pot face quiz-ului publicat online pe site-ul campaniei www.dreptullabanking.ro. Intrebările oferă utilizatorilor atât posibilitatea de a înţelege modul în care funcţionează economia, băncile, produsele şi serviciile bancare, precum şi cum să îşi gestioneze banii sau să se protejeze de fraude.

Campania s-a desfăşurat în perioada 26 octombrie-2 noiembrie.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO