Bănci și Asigurări

Natalia Chiriţescu, Vodafone: Băncile se îndreaptă tot mai mult către digitalizare şi îşi schimbă modul în care interacţionează cu clienţii

Foto: Silviu Matei

Foto: Silviu Matei

Autor: Anelis Baciu

10.06.2014, 13:31 481

Băncile se îndreaptă către o digitalizare a operaţiunilor şi a modului în care interacţionează cu clienţii, consideră Natalia Chiriţescu, regional manager Eastern Europe în cadrul Vodafone, prezentă la ZF Bankers Summit ’14.

„Vedem două tendinte principale în sectorul bancar: de continuare a optimizării, băncile cu reţele mari reduc numărul sucursalelor, a bancomatelor. Totodată, altă tendinţă este de adaptabilitate în funcţie de nevoile clienţilor. Băncile se îndreaptă spre digitalizare, agenţii virtuale, targetare a clientilor prin SMS, proiecte de schimbare a modului de lucru în canalul de gestionare a clienţilor”, a declarat Chiriţescu.

Citeşte pe ZF Corporate cele mai importante declaţii făcute de Natalia Chiriţescu

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO