Bănci și Asigurări

Metropolitan Life afirmă că a vândut asigurări de 133,7 mil. lei în prima jumătate a anului, în creştere cu 6,3%

Emilia Bunea, CEO al Metropolitan Life.

Emilia Bunea, CEO al Metropolitan Life.

Autor: Anelis Baciu

29.08.2017, 00:05 465
Metropolitan Life, divizia locală a gigantului american MetLife, a vândut poliţe de asigurare în valoare de 133,7 milioane de lei (30 mil. euro) în perioada ianuarie-iunie a acestui an, în creştere cu 6,3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
 
Creşterea afacerilor din primul semestru a fost determinată de vânzările mai mari de asigurări de accidente şi sănătate distribuite prin reţeaua proprie, dar şi de cererea în creştere pentru  poliţele legate de creditele de consum.
 
„Creşterea înregistrată în primele şase luni ale acestui an reprezintă un indicator al creşterii lente, dar sigure, a încrederii românilor în asigurările de viaţă. Vorbim despre o piaţă nematurizată încă, dar care are un foarte mare potenţial de creştere“, a comentat Emilia Bunea, CEO al Metropolitan Life.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO