♦ Cristian Bălănică, PRBAR: Cei mai mulţi dintre partenerii companiilor de brokeraj consideră că o campanie de promovare demarată de Transilvania Broker este ostilă, de imixtiune în businessul pe care îl dezvoltă ♦ Dan Niculae, Transilvania Broker: Transilvania Broker derulează o campanie de promovare a firmei, transmiţând scrisori către aproximativ 1.000 de asistenţi în brokeraj, cu scopul de informare privind activitatea curentă.
Membrii Patronatului Român al Brokerilor de Asigurare-Reasigurare (PRBAR) au reclamat compania de brokeraj în asigurări Transilvania Broker la Consiliul Concurenţei şi la Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) pentru modul în care a acţionat pentru a-şi promova compania, a spus Cristian Bălănică pentru ZF.
„Asistăm la cea mai mare operaţiune de marketing, aşa cum a fost definită chiar de emitentul acestor mii de scrisori trimise către asistenţii în brokeraj din toată industria de asigurări. Trecând peste propunerea de colaborare, precum şi peste modul în care au fost obţinute şi prelucrate datele personale ale recipienţilor, prin prisma experienţei tuturor membrilor organizaţiei noastre, considerăm că elemente semnificative din documentaţia transmisă nu au susţinere reală şi au capacitatea de a induce în eroare persoanele recipiente“, a spus Cristian Bălănică.